majajonssonn.blogg.se

Kan inte hålla mig,

Publicerad 2012-11-25 18:35:50 i Allmänt,

Jag kan inte sluta blogga, det är ju så himla skönt att få skriva av sig lite trots att det kanske inte blir dom mest interessanta inläggen. Men det får ni leva med, jag har ju specialidrotten varje måndag och sen kommer jag nog att rida jessicas hästar lite.
 
Veterinären ska iallafall komma och kolla på Kopias ben, när vet jag dock inte. Får hoppas på att det inte är lika hemskt som det ser ut. Hela hennes ben upp till knät är svullet nu. :( 
 
Till vänster har ni då hennes ''onda'' ben och till höger det friska bakbenet.
Det är dock lite olika vinklar på bilderna men man ser iallafall att hon är riktigt svullen. 

Kommentarer

Postat av: karin

Publicerad 2012-11-26 20:55:53

Oj en ganska rejäl svullnad, hoppas det går över fort!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela